En diskret start

Jag har alltid gillat att skriva. Med betoning på gillat. Det har ju aldrig blivit särskilt mycket egentligen. Och om jag skrivit var det nog mest förr. Och skriva och skriva förresten. I vilket fall är det en förmåga hos mig som under tidernas gång bejakats av andra, skollärare och kamrater t.ex. Att uttrycka mig har varit (och kanske är) en styrka. Så tycker jag om att betrakta saker. Kanske vill nån veta vad jag ser. Inte vet jag. Men nu är det ju dator som gäller och bredband och nät och alltihopa så varför inte en Blogg tänkte jag (aningen generat). Men kan Blondinbella så kan välan jag. Men nu blir det ingen mer för stunden. Vi lär höras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0